کابینت های گلاس

هایگلاس نوعی ‌ام‌دی‌اف است، با این تفاوت که روکش آن این بار به غیر از ملامینه با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می‌شود. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می‌باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه شیشه دارد. جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف است؛ این ماده نسبت به شیشه سبک‌تر و مقاوم‌تر است.

 

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس

 

تخته‌های ‌هایگلاس معمولا دارای یک رو می‌باشند که توسط یک لایه سلفون محافظت شده و نمای طرف دیگر سفید ساده از ملامینه و یا کاغذ است. ابعاد مورد استفاده ‌هایگلاس برای کابینت کاران ۱۲۲*۲۸۰ سانتیمتر به ضخامت ۱۶ میلیمتر می‌باشد. در این تخته‌ها باید بسیار دقت داشت تا نوع مرغوب آن را تهیه کرد چرا که اگر روکش یو وی خوبی نداشته باشند، در هنگام برش شروع به پریدگی لبه‌ها می‌کند. معمولا نوع مرغوب آن دارای پشت ملامینه سفید است و برای هر برگ بسته بندی مجزا در نظر گرفته می‌شود، تا هنگامیکه در پالت بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند آسیب نبیند.

 

ویژگی‌های ‌هایگلاس

درخشندگی برجسته‌ترین خصوصیت‌ هایگلاس است و همین مشخصه باعث شده است در بازار محصولات چوبی یک سرو گردن در درجه بالاتری قرار بگیرد؛ زیرا‌ هایگلاس با انعکاس نور و خاصیت شیشه‌ای که دارد چشمان هر بیننده‌ای را می‌نوازد و با ایجاد رنگ‌های براق و زنده محیط آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب، دفتر کار و هرگونه دکوراسیون داخلی را تبدیل به محیطی زنده و حاکی از جریان زندگی می‌کند. ‌کابینت هایگلاس بخاطر داشتن لایه‌ای از یو وی سطحی هموار، همراه با بافت‌های گوناگون و یا طرح‌هایی از انواع نقش و نگار‌های گل و طبیعت، طرح‌های اسلیمی ، طرح‌های ورساچی ، طرح‌های مدرن و یا طرح چوب‌های جنگلی نیز دارا می‌باشد.


vps-poster1 گلاس ,کابینت ,هایگلاس ,‌هایگلاس ,می‌باشد ,طرح‌های ,پلکسی گلاس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نکاتی در مورد شکستگی ها و در رفتگی ها پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت پاتوق دانلود فیلم و سریال ایران پارس موزیک ❶ رژیم غذایی میلیونرشو